Käyttäjätuki

Käyttäjätukemme tehtävänä on auttaa ja tukea sopimusasiakkaidemme tietoteknistenlaitteiden ongelmatilanteissa.

Käyttäjätukea niin toimistoon kuin työmaalle

Käyttäjätukemme tarjoaa tukea asiakkaan loppukäyttäjille uusien palveluiden, ohjelmistojen ja laitteiden käyttöönottoon, käyttöön, sekä ongelmatilanteiden selvittämiseen liittyen. Raportoimme kaikki käyttäjätukeen tulleet palvelupyynnöt ratkaisuineen asiakkaalle. Sopimuksesta asiakkaalla on mahdollisuus myös  tehdä palvelupyyntöjä ja seurata niiden etenemistä asiakasportaalimme kautta.

 

YhteydenottopyyntöEtsi lähin G30 toimipiste

  • puhelimet ja tabletit
  • tietokoneet
  • palvelimet
  • infonäytöt
  • Oheislaitteet

Edut sinulle

Servicedesk

Palvelu mahdollistaa uusien palveluiden, ohjelmistojen ja laitteiden käyttöönottoon, käyttöön, sekä ongelmatilanteiden selvittämiseen etänä.

Saatavuus

Palvelu on loppukäyttäjien saatavissa paikasta riippumatta, esimerkiksi työ- ja ulkomaanmatkojen aikana.

Asiakasportaali

Palveluun nimettyjen yhteyshenkilöiden ja loppukäyttäjien on mahdollista seurata palvelupyynnön etenemistä ja lähettää palvelupyyntöön liittyviä lisätietoja tarvittaessa.

G30 Finland Oy

myynti@g30.fi

Puh. +358 400 172 271

Kiinnostuitko?

Kerro miten tavoitamme sinut, niin palaamme asiaan.

Leasing ratkaisuna ICT-investoinnille

Leasing on joustava ja kustannustehokas ratkaisu ICT -investointien rahoitukseen mm., kun haluat ennakoida ja budjetoida ICT-investointisi, vapauttaa omaa pääomaa ICT-investoinneilta omaan liiketoimintaan.

Tutustu

Asiantuntijapalveluja tarpeen mukaan

Osaavat ICT-asiantuntijamme ovat palveluksessasi päivittäisten ICT-rutiinien hoitamiseen ja kehitysprojekteihin.

Tutustu