Latitude 3189 Education 2-in-1

 

TUOTTAVAA JA YHDESSÄ OPPIMISTA


Puhtia oppimiseen

Pienten koululaisten aktiivinen elämänote ja tiedonnälkä kulkevat käsi kädessä Dellin Latitude 3189 2-in-1-laitteen kanssa. Laite taipuu monipuoliseen pedagogisesti merkitykselliseen käyttöön, samalla kestäen rajumpaakin käsittelyä. Se on varustettu tiiviillä, roiskeenkestävällä näppäimistöllä, kumipäällysteisillä reunoilla ja putoamissuojauksella, joten se kestää vaatekaapissa, kouluruokalassa, repussa ja bussissa.

Laitteesta ei myöskään lopu puhti kesken: akku kestää koulupäivän loppuun saakka, koska laitteen käyttöaika yhdellä latauksella on yli 10 tuntia.

 

Aktiivista yhteistyötä

Tämä laite on kuin luotu yhteisölliseen oppimiseen. Oppijoiden on helppo luoda, tehdä yhteistyötä ja jakaa ideoita, kun käytössä on 2-in-1-tietokone. Katseleminen ja kirjoittaminen on mahdollista kaikissa toimintatiloissa – litteänä, tablet- tai telttatilassa sekä kannettavana tietokoneena. Aktiivikynän avulla laite muuttuu ajattelun työvälineeksi – Ajatukset tai ideat on helppo siirtää laitteelle piirtämällä tai kirjoittamalla digitaalisen kynän avulla. Tukee ajattelun- ja ilmaisuntaitoja sekä yhdessä oppimista!

Mitat ja paino

 

1. Korkeus: 20,75 mm (0,82”) 

2. Leveys: 303,8 mm (11,96”)

3. Syvyys: 207,9 mm (8,18”) 

Paino: 1,47 kg 

Portit ja korttipaikat

 

1. Kuuloke- ja mikrofoniyhdistelmäliitäntä 

2. Noble Wedge ‑lukkopaikka 

3. Verkkovirta 

4. USD-kortinlukija 

5. Täysikokoinen HDMI 

6. 2 x USB 3.1 Gen1

 

ENNAKOI HAAVERIT KOLMEN VUODEN PROSUPPORT PLUS -PALVELULLA

Kouluympäristössä jos missään vahinkoja tapahtuu usein, joten niihin kannattaa varautua ennakolta. ProSupport Plus –xxxx kattaa ennakoivat analyysit (SupportAssist -teknologian avulla) sekä vahinkoturvan muun muassa putoamista, nesteiden roiskumista ja virtapiikkejä vastaan ja korjaa myös lasin ilman omavastuuta.


Dell ProSupport Plus tukipalvelu PC:ille ja taulutietokoneille

ProSupport Plus -palvelu kattaa seuraavat ominaisuudet:

SupportAssist-työkalun mahdollistama proaktiivinen ja ennakoiva tukipalvelumalli, jonka avulla pystytään ennakoimaan laitteistovikoja ennen kuin käyttäjä havaitsee laitteessa mitään vikaa. Esimerkiksi akku-, muisti-, prosessori- ja tuuletinviat.

Vahinkoturvavakuutus. Kattaa vakuutetulle tuotteelle aiheutuneen äkillisen ja ennalta arvaamattoman vahingon. Sisältää muassa muassa putoamisen ja nesteiden roiskumisen tai lasin rikkoutumisen korjaamisen ilman omavastuuta.

24/7 tekninen tuki ja puheluiden prioriteettiohjaus (myös juhlapäivinä) Dell-asiantuntijoille, jotka auttavat laitteistojen vianmäärityksessä.

Keep Your Hard Drive -palvelu. Asiakas saa pitää rikkoutuneet kiintolevynsä ja turvaa siten tietoturvan alaisen materiaalin pysymisen asiakkaan hallinnassa.

On-site huoltopalvelu. Teknikon ja huolto-osien lähettäminen paikan päälle asiakkaan toimipisteeseen sekä ehdot täyttävän hyväksyn korjauksen korjaus- ja vianmääritystoimenpiteitä varten.

Työaseman käyttöjärjestelmät ja sovellukset kattava aloitustuki, joka kattaa esimerkiksi seuraaviin Dell OEM -loppukäyttäjäsovelluksiin liittyvät kysymykset ja ongelmat: Norton AntiVirus™ -ohjelmisto, Microsoft® Office -ohjelmistokokonaisuus, Intuit® QuickBooks® -laskentaohjelmisto, Adobe® Photoshop® -ohjelmisto ja Adobe Acrobat® -ohjelmisto.

Nimetty palvelupäällikkö (Technical Service Manager) asiakkaille, joilla on vähintään 500 ProSupport Plus-palveluun oikeutettavaa järjestelmää.

Single point of contact palvelueskalaatioissa.

Tukisuunnittelu, palveluntarpeiden ennakointi ja kriisinhallinta odottamattomissa tilanteissa

ProSupport Plus TSM -raportointi. Kuukausittainen raportti asiakkaan tukihistoriasta ja -käytännöistä ja ProSupport Plus palvelun alaisen ympäristön tilasta.