SERVICE DESK PALVELUNA – RATKAISU TYÖPÄIVÄN IT-HAASTEISIIN
Vapauta yrityksesi omat ICT-tukiresurssit ydinliiketoimintanne käyttöön. G30:n Service Desk palvelun avulla voit varmistaa liiketoimintaratkaisusi toiminnan ja kehittää IT-ympäristöäsi. Service Desk Palvelusopimuksen ansiosta työntekijöidesi aikaa säästyy tuottaviin töihin. Service Desk palvelumme tehostaa työntekijöiden tuottavuutta ja ajankäyttöä tarjoamalla apua niin pienissä kuin suurissakin tietoteknisissä haasteissa.
Selkeytä yrityksesi ICT-infran hallinta. Service Desk palvelumme ei vain ratko ongelmatilanteita nopeasti ja tehokkaasti vaan myös ehkäisee niitä. Käyttäjien tyytyväisyys ohjaa kaikkea toimintaamme. Apunasi on yli 300 ICT-alan asiantuntijaa ja ammattilaista, jotka reagoivat nopeasti ongelmatilanteisiin. Tehokkaat ja toimivat laitteet sekä järjestelmät ylläpitävät niin työtyytyväisyyttä kuin asiakastyytyväisyyttä.